14 sep 2018 13:59

14 sep 2018 13:59

Magnus ska utveckla kanalupplevelser

MARIESTAD

Magnus Hollwin är ny marknads- och kommunikationschef på AB Göta kanalbolag. Hollwin har lång erfarenhet från reklambranschen, där han bland annat utvecklat kommunikationskoncept och strategier för flera uppdragsgivare inom besöksnäringen.

– Vår vision är att med vårt historiska arv i centrum bli Sveriges mest attraktiva upplevelseområde. Magnus kommer att bli en stor tillgång i vårt gemensamma arbete mot att nå den, säger kanalbolagets vd Roger Altsäter i ett pressmeddelande.

– Göta kanal är ett av landets mest kända varumärken med tre miljoner besökare årligen. Det ska bli otroligt spännande och roligt att få bygga vidare och utveckla upplevelsen på och omkring Göta kanal, säger Magnus Hollwin.

Magnus Hollwin är ny marknads- och kommunikationschef på AB Göta kanalbolag. Hollwin har lång erfarenhet från reklambranschen, där han bland annat utvecklat kommunikationskoncept och strategier för flera uppdragsgivare inom besöksnäringen.

– Vår vision är att med vårt historiska arv i centrum bli Sveriges mest attraktiva upplevelseområde. Magnus kommer att bli en stor tillgång i vårt gemensamma arbete mot att nå den, säger kanalbolagets vd Roger Altsäter i ett pressmeddelande.

– Göta kanal är ett av landets mest kända varumärken med tre miljoner besökare årligen. Det ska bli otroligt spännande och roligt att få bygga vidare och utveckla upplevelsen på och omkring Göta kanal, säger Magnus Hollwin.