29 sep 2015 06:00

29 sep 2015 06:00

Ett nederlag när posten blir sen

INSÄNDARE: Posten

Replik. Svar till Åke Rutgersson i MT den 24 september

För oss som jobbar på PostNord är det alltid ett nederlag när en försändelse inte kommer fram som den ska. Man ska alltid kunna lita på att mottagaren får sitt brev eller kort i tid.

Ett brev med vanligt porto går inte att spåra, och det är därför inte alltid möjligt att säga vad som har hänt i ett enskilt fall. Synpunkter kan ändå alltid lämnas till kundservice via postnord.se eller på telefon.

Det hjälper oss att bli bättre.

Robert Andersson, produktionsområdeschef

För oss som jobbar på PostNord är det alltid ett nederlag när en försändelse inte kommer fram som den ska. Man ska alltid kunna lita på att mottagaren får sitt brev eller kort i tid.

Ett brev med vanligt porto går inte att spåra, och det är därför inte alltid möjligt att säga vad som har hänt i ett enskilt fall. Synpunkter kan ändå alltid lämnas till kundservice via postnord.se eller på telefon.

Det hjälper oss att bli bättre.

Robert Andersson, produktionsområdeschef

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.