10 okt 2014 06:00

07 jan 2015 12:16

Swedbank har nog rätt

Insändare: Banker

Swedbank har nog rätt när de skriver att de har bättre tid för sina kunder. Jag var helkund hos Swedbank. Gratis bankkort, gratis privatgiro, bankfack som inte kostade en veckolön om året. Jag var bland de första att skaffa detta. Det skulle ju inte komma att kosta något sades det, man verkade vara mån om sina kunder. De fick vårt förtroende med lån och fonder.

Sedan hände något med min Sparbank. Kortet började kosta mer och mer, privatgirot började kosta mer och mer, bankfacket till hus och lånepapper kostade plötsligt väldigt mycket mer. Man började känna sig mer som ett dyrt problem för Swedbank än som en gammal SPARBANKSKUND som man var förr.

Så nog får ni mycket tid för de kunder ni får kvar.

Fd Swedbankskund

Swedbank har nog rätt när de skriver att de har bättre tid för sina kunder. Jag var helkund hos Swedbank. Gratis bankkort, gratis privatgiro, bankfack som inte kostade en veckolön om året. Jag var bland de första att skaffa detta. Det skulle ju inte komma att kosta något sades det, man verkade vara mån om sina kunder. De fick vårt förtroende med lån och fonder.

Sedan hände något med min Sparbank. Kortet började kosta mer och mer, privatgirot började kosta mer och mer, bankfacket till hus och lånepapper kostade plötsligt väldigt mycket mer. Man började känna sig mer som ett dyrt problem för Swedbank än som en gammal SPARBANKSKUND som man var förr.

Så nog får ni mycket tid för de kunder ni får kvar.

Fd Swedbankskund

Detta är en opinionstext. Skribenten svarar för de åsikter som framförs i texten.